Under construction..

Efter diverse påtryckningar från olika håll ska jag försöka mig på lite bloggande igen för typ 100:de gången.. hehe.. Har försökt få lite ordning på designen idag tillsammans med Angie.. Så detta för duga so long..

För övrigt lever livet rätt bra.. E inne på sista veckan shake.. for ever hoppas jag.. Är evinerligt (oj va fint ord jag kom på) trött på att inte få äta.. Men det har hittills resulterat i -24kg ca.. Då hade jag uppehåll under semestern i 5 veckor dock..
Känns helt sjukt men samtidigt så jävla bra, att gå o köpa kläder i stl 38! Fick tom gå tillbaks o byta en skjorta från stl 40 till 38 igår för att det inte ens fanns i min värld att komma i en stl 38.
Det sägs att det tar 1-2 år för hjärnan att hänga med en kraftig o snabb viktnedgång, vilket säkert kan stämma..

Ska uppdatera min senaste tid i lite bilder tänkte jag.. so here you are:



Maria o jag pimplade lite vin o gick ut på stan en sväng..




Baby o jag ute på sjön i somras..




Vicks o jag på Skara sommarlands camping..




Välkomtsdrinken i skara..




Älsklingen o jag tog en roadtripp över dagen till smögen o Grebbestad..




Vi åkte Göteborgshjulet..




Det va faktiskt rätt scary.. gungade en del där uppe..

Liten uppdatering.. har även fått nya köksluckor och blivit invaderad av mjölbaggar, men det skriver jag mer om en annan dag.. ska snacka lite med John Blund nu tror jag..

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angela

Duktig tjej. Ser att du fick bort namnet. Men vad hände med bilden vi kämpade med???!!!

Ses i morgon babe. Pöss

2010-09-02 @ 23:04:20
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bild menar du? Syns den inte? Den syns på min dator.. Puss

2010-09-03 @ 07:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0