Trevlig eftermiddag i Varberg

Blev en riktigt mysig eftermiddag nere i Varberg hos Erica o Ellie! Fika, lite lek o lite skvaller.. Alltid lika trevligt! Lilltjejen har blivit så stor o duktig, det leks o kryps, gick undan med en väldig fart! Sötnos!



Angela har lagt upp lite fler o bättre pics såg jag. Se dem här

Ikväll är älsklingen ute med jobbarpolarna å jag har roat mig med att baka lite choclate chip cookies.





Det suger ju dock en del att man inte ens får provsmaka.. men så e det.. biter ihop några dagar till..

Dags för skönhetssömn o ladda för jobb imorn bitti!

Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

God morgon



Ja jag blev rätt nöjd med bilderna.

Kan du be Daniel inte äta upp alla kakor?!

Jag vill också ha kaka hihi

Ha en bra dag på jobbet.

Puss

2010-09-04 @ 08:30:52
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0