Tisdag o ledig!

Fast det känns inte som att jag e ledig.. har 100 grejer som måste fixas.. Blir stressad bara av att tänka på det.. sånt tycker vi inte om..
Vaknade med ett ryck inatt oxå o kom på att Anticimex kommer på torsdag morgon o då ska ALLA köksskåp vara utplockade.. Dem ska sanera efter den lilla incidenten med mjölbaggarna för några veckor sedan..
Har inte sett några på ett bra tag nu o det va som sagt ett tag sen.. Men känns ändå lika bra att dem kommer hit o förebygger för nya om inte annat..
Så det blir ett av projekten idag iaf.. Förhoppningsvis ska min älskling o jag ge oss ut på en tv-bänk/skänk jakt o hoppas att vi lyckas hitta nåt bra.. o inte för dyrt..

Men nu först ska jag njuta av en god frukost. Fil o müsli i en av dem fina skålarna jag fick av svärmor på min födelsedag!



Ha en bra dag.. Det ska jag försöka ha..♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Tassåmycke =) Hatar att må så här.

Lycka till med dagens bestyr =)

Love u!!!! Puss

2010-09-21 @ 11:30:13
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0