Sköna söndag!

Söndagen startade med en mysig långfrukost efter lite sovmorgon.. Efter det åkte Älsklingen o jag in till Frölunda torg på födelsedagspresentjakt till mig! Det va väldigt trevligt måste jag säga! Bara gå o peka o nån annan som betalade! ;o) ♥ Har ju hela tiden vart inne på ett par stövlar eller boots men kommit på att jag egentligen inte är behov av några nya utan snarare nya kläder då jag drunknar i allt jag äger just nu.. Så kläder blev det.. Men ska inte avslöja i förväg.. ska försöka förtränga det nu fram till torsdag då jag ska få öppna 4 st paket!!! spännande spännande.. hehe..
Det blev även en mysig fika efter allt "spring", Kaffe o räkmacka satt på sin plats!

Efter det åkte vi hem till mor min. Maestro skulle hjälpa henne att sätta upp en ny lampa o jag skulle bli klippt. Hon klippte mina toppar vilket va välbehövligt! Ibland e det extra bra med mammor!

Senare blev det "söndagsmiddag" hemma. Jag fixade baconlindad fläskfilé fylld med soltorkad tomat o mozzarella, couscous sallad o fetaost sås till det. Det gick hem får jag säga utan protest, snarare tvärtom!

Kollade in årets ensamma mammor o det ska bli spännande att följa! Va förbi en sväng på Hydro tidigare o fick då syn på denna ljuvliga sötsak som, vad ska man säga.. fick följa med hem iaf..



Usch, det e sånt här jag inte ska avslöja nu men så e det iaf.. man e ju inte mer än människa!

Nu har jag skrivit en lite handlingslista inför kommande kalas i veckan.. Kan inte riktigt bestämma mig men ska sova lite på det nu så hörs vi imorn..

Sleept tight friends!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Angela

Åhhh jag missade ensamma mammor. Ja ja jag får kolla på tv3 play. Ska nog ocskå göra bacon linda fläskfile snart =)

2010-09-13 @ 08:19:40
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0