Sanering av badrum!

En flaska cilit bang, en halv flaska diskmedel, 5 svampar, två disktrasor o en diskborste senare (typ 4 h) e jag riktigt nöjd med mitt badrum! E det inte rent nu så lär det aldrig bli det..
Fy fan på ren svenska va äckligt det e att rensa brunnar.. o under badkar.. Måste bli bättre på att städa där oftare.. höll på att spy.. inte bara en gång.. Usch fy o blä! Men nu e det skinande rent, slickbar toa o golv!
Besparar er en äcklig före bild o erbjuder något vackert istället! ;o)



Mattan e i tvättmaskin!

Nu ska jag tvätta mig själv o sedan blir det en tripp ner till Varberg med Angie o hälsa på Erica o Ellie pellie!!

So long ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Du är sååååå duktig... Nu ser jag också din NYA sida. Man måste tydligen trycka på uppdaterings knappen.

Tack för idag. Love u!!!!

2010-09-03 @ 22:02:29
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0