Pilleri o pillera...

Invigning av min nya silikonform med hjärtan som jag köpte i somras eller i våras eller när det nu va.. Nästan så jag glömt av den. Men den kom väl till pass nu när den andra formen inte räckte.. Men shit va pilligt det va i dem små formarna.. Dem e inte stora.. o pilla i en pappform i där o sen smet o sen choklad.. inte helt lätt..



Det blir vankas alltså ploppmuffins..


Men först ska du det ut på långpromenad.. E helt jäst i magen nu efter provsmakningar på bröden.. Allaihop blev faktiskt riktigt gott trots allt..

Kommentarer
Postat av: caroline

här bakas det för fullt ser jag. Konstigt nog så är jag sjukt bak sugen.. kanske vill sysselsätta mig mitt i bantande, jag vet inte. MEN jag vågar fan inte baka. Hur klarar man att inte smaka liksom??

Det sak bli sjukt kul med gustavsson, middag och hela paketet. kram

2010-09-07 @ 17:57:26
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0