Maaaat!!

Mmmmmm....
Dagens middag består av ett kaffefat med grönsaker o en bit kyckling! 

   

haha.. det ser rätt mycket ut men det e dock inte så stort fat..

Maria fick vara med o bevittna min första måltid med ett mosat ägg o 2 msk keso när jag kom hem från jobbet! Hennes kommentar va: ska du äta det lilla?! Det räckte, man blir proppmätt direkt!

Annars har vi fikat lite o pratat lite skit. Hon åkte för en stund sen så jag passade på att röja undan lite o dammsuga innan maten..

Resten av kvällen blir nog vågrätt läge i soffan skulle jag tippa. Kanske kramas lite med min sjuke sambo oxå!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Angela

Det såg riktigt gott ut =)

Hälsa din sjuke sambo krya på sig.

Ha en underbar kväll. Hörs i morgon. Puss

2010-09-05 @ 20:27:30
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: caroline

det ser jätte gott ut. MEn blev du verkligen mätt? kram

2010-09-05 @ 22:56:16
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0