Loppis i Bengtssons kök...

Ska vi säga på lördag kl 11-15?!



Skämtosido... Nu e alla skåp urplockade.. äntligen.. Städskåpet kvar iofs.. men det får vänta tills imorn.. Värsta e nog att allt ska in igen sen..

Shit va bröte man samlar på sig.. men å andra sidan inte så länge sedan jag rensade ut massa grejer heller... Det mesta används ändå.. titt som tätt iaf..

Så nu kan anticimex komma och sanera.. Ska bli spännande o se om jag kan komma hem efter jobbet efter att det e gjort.. Ingen får vistas i lägenheten förrän tidigast 2h efter att det klart.. Det e lugnt eftersom vi jobbar, men om det fanns allergiker i hushållet rekommenderades dessa att hålla sig borta i 24h!! Det gällde alla sorts allergi (för att dem ska vara på den säkra sidan.. ) Men va fan, man måste väl kunna få sova hemma eller?!

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt, koka en kopp kaffe o burra upp mig i soffan o stanna där! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0