Lilla lyx!

På alla ♥ dag fick jag ett presentkort av min sambo på kroppsverkstan här i kobacka.. Någon som jag blev väldigt glad över men tydligen förträngde fort.. hmm. Har haft det i tanken men aldrig blivit av att ta tag i det, trots att jag verkligen velat.
Men kom att tänka på det häromdagen o bestämde att jag skulle lyxa till det lite på min födelsedag. Men ändrade mig sen till dagen efter eftersom jag misstänkte att det skulle bli stressigt som det va..
Iaf när jag rotat fram p-kortet såg jag att det va giltighetstid 6mån!! kände bara, helvete, jag hade typ missat på två veckor, men tänkte att jag ska ändå åka ner o fråga om det va helt kört. Men det va det inte så det va tur att jag gjorde det. Tjejen där nere va jättegullig o löste det perfekt!

Så nu har jag varit där.. Oj va lyxigt det känns att bara ligga raklång o bli omhändertagen i en hel timme (som dock går rätt fort). Ända ansträngningen jag behövde göra va att vända mig från mage till rygg efter massagen..
Jag fick 20min massage (kändes kortare) o 40 min ansiktsbehandling, djuprengöring, c-vitaminer, nån a.. h..c.. syra, whatever som stack rätt bra iaf.. ansiktsmask i en kvart o sen fuktkräm.. Känner mig otroligt ren men väldigt rödflammig i hela ansiktet.. Vill sminka mig nu men ändå inte för att inte "förstöra".. kommer man ju dock göra förr eller senare än då så sett..

Rekommenderas helt klart iaf om man vill göra något lite extra nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0