Ingen rolig dag...

Idag e det lördag o ingen rolig dag.. Har jobbat till fyra från sju imorses. Va rätt lugnt idag så jag fick gjort massa grejer som jag inte hunnit med hittills, så det va skönt iaf.. Annars har jag kännt mig trött, hängig o inte alls motiverad..Vill börja äta, känns skitjobbigt stundtals. Men det e väl lite psykiskt nu dem sista dagarna för att man vet att snaaart så...! 
  Älsklingen har blivit jätte förkyld (o lite bakis på det) så det e jättesynd om honom.. Så det kanske e lite det som kommer smygandes på mig oxå.. hmm hoppas inte..
För samtidigt känner jag mig rastlös o vill göra nåt.. Nu har jag dödat nån timme med att leta recept.. eller få inspiration..
Funderar på vad jag ska bjuda på när jag fyller år.. Det e helt sjukt vad jag tänker på mat heeela tiden! Läser typ alla recept jag hittar o blir helt galen.. Bakar som en idiot.. Det e iofs kul, men inte så kul när man inte får smaka..
Funderar på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent av min darling oxå.. Det som står väldigt högt på listan är ett par nya pjucks.. Dem e lite dyra men sjukt snygga... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0