God morgon!

Ännu en dag i paradiset!... not!

Sitter o äter en snabbfrukost innan jobbet om en liten stund. Älsklingen har vart uppe sen tre inatt o kollat på tennis.. Mr Söderling förlorade visst..

Blev inget bloggande igår. Jobbade o sen fastnade jag i telefon med Angie o sen skulle det lagas mat o sen va det sofftid med det ena idiotprogrammet efter det andra (ändå tittar man dock..) Halv åtta hos mig är ju alltid roligt. Idol börjar ändå bli klass på.. men sen.. Skånefruar - Va det på riktigt? En som bara lipa, en 42-åring som fösökte hävda sig själv genom att krypa runt på golvet i "sexiga underkläder". Allt hon hade att ligga med va sin hund..En annan som snackade o hoppade runt bland andar hela dagarna.. hmm- nästan så man saknar Anna Anka..
Sen bröt helvetet lös i "kungar av Tylösand". -Hur tänkte dem där? Själv hade jag tänkt mig nån form av stekare dem följer över sommarn som ändå "svinar" med stil! MEn det här va ju att sjunka till botten o sen upptäcka att det e sjunklera man ligger på.. Eller? Man, jag iaf, satt ju o skämdes på deras bekostnad o tackade gudarna för att man inte känner någon av dem.. Tom Big brother framstås ju som ett religöst program i jämförelse med det.. Börjar jag bli gammal?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angela

God morgon min sköna



Håller med dig gällande alla program du nämnde. Men de är rätt underhållande, eller?! Vet inte riktigt om det är något av programmen jag kommer följa slavsit. Ja förutom Idol då förstås.

Ses sen darling Puss

2010-09-09 @ 08:22:23
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0