God morgon!

Denna morgon blev då inte riktigt som planerad.. surprise! Vaknade dock 05.30 av klockan som jag ställt för att gå en liten promenad innan frukost.. Studsade upp o tittade ut.. sen kröp jag snabbt tillbaks till en varmsäng o en varm o go karl.. Usch.. Kolsvart o regnigt.. O nu e det full storm oxå.. Inte ok väder.. Alla uräkter e bra utom dem dåliga.. Måste se till att komma ut i eftermiddag, vare sig jag har tid eller ej..

Nu laddas det inför kurs hela dagen med ägg på GI-fralla o nybryggt kaffe! Jag ska på en service utbildning för säljare som den så fint heter.. Vi hade visst nån läxa som vi fick på första seminariet för över ett halvår sedan.. ska bli spännande o se hur många som har gjort den..

Hör av mig senare.. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Förstår att du inte gick ut i detta väder. Det hade inte jag heller gjort. Men jag är ändå tvungen då och då. Det vita monstret ska ju ut.

Lycka till på utbildningen idag =)

2010-09-14 @ 10:57:27
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0