Färdig resultat!

Fullkornsbröden blev perfekta.. O så även muffinsen.. Jag har lyckats smälla i mig 2st till kaffet nu efter maten.. Lite smått ångest, men jag va ute på en promenix förut iaf som dämpar något.. Har ju inte fått äta nåt sånt på ett bra tag nu så det va lika bra att slå till på riktigt.. alla ursäkter e bra, utom dem dåliga..



Silikonmuffinsen blev ju sådär dock.. inte alls fina.. Kanske får prova utan pappformar nästa gång o se om det blir bättre.. Nå ja, dem smakade ju bra o det e ju trots allt det viktigaste..

Nu har vi kollat in idol.. Haha.. det e som vanligt, men ändå alltid roligt! Många som va riktigt bra oxå!
Såg ni föresten Fredrik o Filips nya dejting program igår kväll? Shit alltså, vart hittar dem alla tomtar? Men fan va kul det va! Måste ses igen..

Nä, nu ska jag nog kasta in kökshandduken för idag.. Ska röja upp slagfältet i köket bara innan John Blund knackar på..

Sleep tight vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

God morgon. Dem ser riktigt goda ut =)

Ha en bra dag på jobbet. Puss

2010-09-08 @ 08:31:01
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: caroline

jag kanske skulle ge mig på att baka ändå. det luktar ju ljuvligt.. kram

2010-09-08 @ 15:09:23
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0