Dagens to-do..

Hmmm

* jobba, check
* träna, check (en timmes promenad fick duga)
...
Sen blev det inte så mycker mer check på dagens lista.. Har dock fått tagit hand om hemmet o mig själv lite istället.. Vilket oxå känns skönt.. Gav mig på klänningen men insåg att jag nog behöver expert hjälp iform av mamma så jag får ta med den dit nån dag istället..  Kom ut på en promenad iaf i det fina vädret. Det va skönt o välbehövligt efter helgens bravader..
Imorgon väntar en dags utbildning på hotellet o efter det städning o liter planerande av veckans fortsatta händelser.. Mycket att stå i nu känner jag o vet inte när jag ska hinna allting.. På onsdag fyller svärmor, på torsdag fyller jag (och Erica), på lördag e det 30-års fest för henne.. Puh, allt e skitkul men som sagt, man har en del att pyssla med o försöka planera tiden e inte lätt.. Imorn blir det att gå upp i ottan för en promenad som jag inte kommer att hinna med på eftermiddagen/kvällen.. Det e nåt som hedanefter ska prioriteras iaf.. Inte fan har jag stått ut i 13 v utan mat för ingenting! Så deså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0