Äntligen måndag äntligen!

Jippie!.. not.. Gick dock upp rätt tidigt idag vilket känns rätt skönt. Sitter här utan stress med några goda mackor o nybryggt kaffe.   Det känns skönt att det bara är tre arbetsdagar för min del denna veckan, varav en är utbildning hela dagen.. Idag jobbar jag ett juste pass, 8-15, o ikväll ska jag ta tag i lite bestyr inför veckan.. Ska försöka komma ut på lite träning oxå.. Får se om det blir gym eller långpromenix. Har blivit väldigt mycket fredagsmys denna helgen.. hrrmm..

Dagens to-to:

* Jobba
* TRÄNA
* Laga en klänning
* Bestämma mig o skriva klart inköpslistan
* Läsa på lite inför kurs imorgon
* Köpa present till svärmor som fyller år på onsdag

Det får nog räcka.. Städning får vänta tills imorn..

Hörs senare, have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Angela

Ondagens to-do: Lunch med Mig =)

Puss

2010-09-13 @ 08:20:20
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0