30min to go..

Sedan e man ett år äldre.. hmm.. Har avklarat kalas nr 1 denna veckan iaf.. Hemkommen från "svärmor" som fyller år idag som tidigare nämt tror jag.. Det bjöds på jättegod rödvinsgryta med ris o sallad. Kaffe o tårta o massa annat gott.. Vi gav henne ett jättefin jelly bean skål som hon önskade sig.. En sån som jag oxå vill ha..


Nu har vi vart hemma en stund.. Åkte direkt till Maestros vind i den gamla lägenheten o rotade fram lite tallrikar efter att jag insett att vi nog blir ca 12 pers som ska äta mat o vi har 7st likadana hemma.. inte ok så istället för att köpa nya får dem gamla duga..
Jag har även hunnit med att förbereda lite mat inför imorgon.. Handlade efter jobbet så nu iaf Tzatsikin e klirrad.. Hoppas bara att det räcker.. Resten får jag fixa imorgon..
Älsklingen har jag klippt o det känns som att det blev lite gjort idag iaf.. skönt det..
Nu e det nog sängen som hägrar så man e pigg  o fresh imorn..Ska bli spännande o se om man kan somna.. jag blir som ett barn på julafton typ.. helt nipprig o exalterad! 
 Syrran med sambo kommer på tidigt besök imorn iaf då dem inte kan komma på det officiella kalaset på kvällen o klockan ett är det planerat en sushi-lunch med min kära vän Angie. Det ser jag mycket fram emot..

Så godnatt vänner på hör ni av en 29-åring imorn bitti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0