2+2=2?

Klurigt va? Men nu ska jag visa er hur det går till! Har fått dille på skålar o fat på fot men hittar inga som jag tycker e roliga eller så e dem svindyra! Så igår va Angie o jag en sväng på hemma butiken på Freeport o spanade lite.. Fick då syn på dessa skålar o tallrikar:



Som numera ser ut såhär:



Voíla! 2 kakfat eller ljusstakar eller whatever you want! Tror varje del kostade typ 27kr så ett kakfat för 50spänn känns helt ok. En tub Karlssons klister bara så e det klart!

Det va dagens pysseltips! Nu ska jag ägna mig åt dagens städprojekt.. Sanering av badrum (då ingår skura bakom badkar o sånt äckligt..) Jag drar mig en aning för det därav mina 100 inlägg innan klockan ens e halv 9 på morgonen.. hmmm.. Bara att bita ihop!

So long.. Pausar nog om en stund..

Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va bra det blev =) Efter du gjort ditt badrum kan du ju ta mitt =) Puss

2010-09-03 @ 08:26:23
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0