Ullared!

Det blev ingen dubbeldejt.. Ola-Conny o Morgan var tvungna att jobba så vi fick shit-chatta lite med dem på jobbet istället.. ( När vi fick syn på dem sprang vi lite runt omkring dem o fnittra lite iaf..) Hehe.. Så vi har iaf spanat lite..
För övrigt va det Erica, jag o hela Sverige som va i Ullared i Fredags.. Shit va folk.. Men trots det kom vi in smidigt o ut ännu smidigare.. Erica, som va den av oss som skulle handla fick handlat en del, o jag som inte skulle handla lyckades handla för 149kr! Det va jag stolt över..



Det senaste där nere är att man kan gå en våning upp, så finns det jordens största kundvagnsparkering.. Här posar Erica utanför den.. Gick man sen ytterligare en trappa upp har dem öppnat värsta fiket och HÅRSALONG.. Ja, inne på Ge-Kå´s!

Efter persen i Ullarend åkte vi hem till Fredrik o Ellie o lekte lite med dem..  Lite senare kom min älskling ner o vi alla åt lite mat, kollade på Idol o hade jättemysigt..



Ett gulligt litet matvrak! Stora tjejen nu.. ♥

Det bästa e att jag ska på dejt med samma tjejer idag oxå! Dem e på väg till kobacka nu.. So gotta go!
So long.. 

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0