Mycket nu..

Bloggandet har inte riktigt´blivit prioriterat nu den sista tiden.. Har verkligen vart allt i ett.. Men nu känns dem "största" bitarna avklarade, så det känns skönt.

Helgen har jag jobbat o stått i. I lördags va vi hembjudna på middag till angela o micha. Det bjöds på tjocka revben med potatisgratäng o kålsallad. Till dessert blev det en (det hette nåt fint) men en svartvinbärsmousse med nån limeganache.. typ.. Allting va fruktansvärt gott iaf! Efter det blev det många härliga skratt o diskutioner när vi spelade lika par leka bäst! Superlyckad kväll, så tack igen Angie!

Idag e det tisdag o jag e ledig.. Mamma o jag ska in till gbg o spana in en butik, som jag tror heter Items. Älsklingen o jag åkte förbi den i somras o den såg så rolig ut med massa prylar i färgglada färger! Så hoppas vi hittar dit igen o att den e lite rolig som den såg ut, även för plånboken!
Ikväll kommer Jonas o Marie hit. Dem har inte vart här på ett tag o nu när jag skrytit sönder mitt vardagsrum blev Jonas sugen på att komma o kolla. Så ikväll blir det husesyn, hockey o fika i pause. Ska nog slänga ihop en äpplepaj i eftermiddag..  Hoppas jag hinner ut på en promenad innan oxå!

Ha en bra dag vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0