Manjana manjana...

Thailand över jul o nyår hade ju vart drömmen..  Samtidigt som det e mysigt att fira jul, det ska jag inte sticka under stol med.. Men det hade vart gott att komma iväg lite grann, inte nödvändigt vis över jul.. Tror att både jag o älsklingen skulle behöva det.. Thailand igen kan man ju alltid drömma om, men det hade räckt med Grekland eller Kanarieöarna eller nåt liknande.. Bara det finns sol, värme o några drinkar tillgängliga.....

Jaja.. Nu sparas det pengar till hus först o främst så resa känns långt bort..

Det närmsta jag kom Asien i dag va en trevlig snabblunch på Sushihaket på Kungsmässan idag med bästa Angie.. Fick avbryta det lite abrupt pga av ett möte på jobbet som jag inte helt bestämt va jag tycker om.. Ändringar hit o dit hela tiden.. Återkommer mer utförligt om det så fort det blir officiellt!

Nu e det snart dags för fredagsmys iaf men mannen i mitt liv.. ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Tack underbaraste Lollo =) <3<3<3 Love U!!!

2010-10-29 @ 19:32:35
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Ita

Jag var boen i dramat igen... Sorry vännen

Kram

2011-03-11 @ 09:58:38
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0