Helgen i snabbhet..

Fredagen spenderades tillsammans med Älsklingen, hans arbetskamrat o hans tjej som kom hit på middag. Älsklingen lagade sin paradrätt, flygande jacob o efter det tittade vi på idol.. Efter idol spelade vi "lika par leka bäst" eller skilsmässospelet som vi brukar kalla det.. haha.. Det faktiskt både lärorikt o roligt! Vissa grejer får man ju försöka ta med en klackspark.. hehe
Lördagen gick i kalasets tecken.. Älsklingens systers man fyller år så först en sväng dit på tårta o kaffe. Efter det raka vägen in till gbg o min moster som fyllde 50år! Jättetrevligt fest med smörgåstårta o vanligt tårta, vin, kaffe o avec.. mmm
Söndagen va rätt lugn.. Vi åkte in till Nordstan o gick  o spanade lite o åkte sen hem för lite söndagsmys.. Jag gjorde fiskgratäng för första gången i mitt liv.. Det blev faktiskt hur god som hellst om jag får säga det själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0