Girl´s night out..

I lördags va det bokat sen en tid tillbaks en riktig tjejkväll ute så stan tillsammans! Va ett tag sedan nu.. Dock så blev vi lite färre än va som va tänkt från början.. Men Erica o jag lyckdes klara oss bra ändå! Vi hade supertrevligt o roade oss mest med att kommentera ödlor på dansgolven.. haha.. Antigen va medelåldern 40 eller 20år.. Man passade inte riktigt in nånstans kändes det som.. Erica va morsa på stan o jag kände mig som en..Men inte direkt så man sörjer för det utan snarare tacksam för att man inte behöver springa där titt som tätt längre.. Vi har det såå bra! ;)

Lite bilder från kvällen:



Istället bjöd vi in våra nya pojkvänner..





  



Tack för en mysig kväll Erica! ♥


Kommentarer
Postat av: Angela

Ledsen att jag inte kunde komma =( Men det kommer fler tillfällen =)

Ni är dem bästaste tjejern som finns!!! Älskar Er massa mycket!!! Puss

2010-10-27 @ 13:17:20
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Angela

SV: Tassåmycke =) <3 Ska bli kul att få lära sig den lite mer.... Puss

2010-10-27 @ 22:52:43
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv! Vi får göra om det snart igen, glöggkväll kanske? Love u Puss

2010-10-28 @ 13:32:11
Postat av: Peter

Fan hade vealt träffa er då! Blev lite sent inne i stan så det får bli en annan gång!

Kram på er festprissar!

2010-11-04 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0