Dömt att misslyckas..

Nämligen att åka till Ullared utan att försöka handla nåt.. hrmm.. Det säger ju sig själv.. Men e det slut på kontot så e det..
Ska iaf göra ett försökt imorgon. Erica vill ha med sig ett smakråd och som en sån fin vän man e så ställer man ju självklart upp.. ;0)
Det ska iaf bli kul att träffas.. O träffa lilla Ellie.. Får se om vi kan hinna med en liten picnic oxå.. eller en promenad kanske hade vart bättre..
Jag tar tåget ner på morgonen o senare på eftermiddagen/kvällen kommer min älskling oxå ner till Varberg för lite middag tillsammans.. alla 4..eller 5 snarare kanske..

Funderar på att föreslå för Erica att vi kör en dubbeldejt med Morgan o Ola-Conny iställer för shopping.. Vi skulle kunna grilla några kilo korv.. hört att dem tycker om det.. Va sägs? Pax Morgan isf..


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tar gärna Ola-Conny, ser fram mot att grilla med dem hihi. men jag behöver kläder, även Ellie, så kan vi ha date o shoppa samtidigt?

Lilltjejen längtar till ni träffas!



Kram vännen!

2010-10-14 @ 20:59:23
Postat av: Angela

Haha det låter ju spännande. jag antar att Era män är oroliga hahahaha =P

Ha en underbar dag mina fina vänner =) Pussa lill tjejen från mig.

Älskar Er!!!!! Puss

2010-10-14 @ 22:24:36
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0