Bankbytesnurr...

Om jag vetat att att det skulle vara så "krångligt" att byta bank vet jag inte om jag gett mig på det.. Fast egentligen e det nog inte så krångligt eftersom jag inte ska byta helt direkt utan bara "prova på" den nya ett tag iaf.. I dagsläget har jag Swedbank men eftersom älsklingen har Danskebank så känns det lättare att ha samma bank så därför..
Jag blivit massa turer i telefon fram o tillbaka med att flytta autogiro hit o dit o konton fram o tillbaka.. Men nu verkar allt vara på sin plats.. så det här ska bli spännande.. Jobbigt att lära sig ett helt nytt system nu bara men det ska nog gå bra..

Nu har jag precis varit ute på en skön promenad i det fina vädret.. Lite skillnad idag på temeraturen från igår.. Igår visade termometern 0,9 grader o idag 7,5..
Nu blir det lite lunch, en dusch o sedan ett sent jobbpass!

So long.. ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Du är duktig du =) Ha en underbar dag/kväll på jobbet =)

Love U!!!!! Pöss

2010-10-14 @ 13:41:21
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0