Falskt alarm..

Dem senaste dagarna/kvällarna när jag legat i soffan har det börjat köra i magen o trycker o sticker o gör ont.. inga långa stunder men det kommer då o då.. Det känns väldigt långt ner så därför har jag funderat på om det e förvärkar eller vad det kan vara.. Igår va jag hos BM o hon säger att det är det så då e det väl det.. Inte omöjligt heller med tanke på att det e dags snart.. förhoppningsvis.. precis en vecka idag iaf..
Så igår vid 19.30 tiden satte det igång o höll på hela kvällen fram till ca 23.30.. Man blev ju lite fundersam om det va nåt men sen tog det av o har inte känt nåt sen dess, pyttelite i morses men inget att fundera över iaf..
hmmm..
Nog för att man längtar nu men det får gärna hållas några dagar till. Har lite att stå i nu några dagar.. Idag fyller svärmor 60 år så det e finmiddag ikväll o imorn e det min tur.. igen.. Får besök på dagen o sen kommer syrran med sambo, mor o far  o det blir restaurangbesök på kvällen.. Ska bli kul!

Ska börja dagen med bonde söker fru reprisen som jag missade igår.. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0