ICandy..

va trött man blir när man gjort ett helt inlägg o så stängs skiten ner...
Tur att jag har all tid i världen då...

Förra helgen tog älsklingen o jag en tur in till storken i gbg för får lite mer input på barnvagn o babyskydd o vad som mer kan tänkas behövas till en början.. Det slutade iaf med storköp! Vi hade mer el mindre bestämt vilken vagn vi ville ha, o med den supertrevliga personalen kunde vi inte annat än att slå till! Ska tilläggas att även priset va bättre där inne än här på babybest i kba..

So this is the shit:



Och om det blir en liten tös så kommer vi/JAG att välja denna fina sittdyna+ suflett till sittdelen senare..


Tycker den är såå fin..
Vi valde dock att inte köpa ett babyskydd som passa på barnvagnschassit.. Kanske en miss men eftersom det skillde betydligt i pris så kändes det i dåläget inte värt det.. O har man det inte från början så kanske man inte saknar det heller.. whos knows.. Jag vet ingenting.. Det ända man kan göra nu är ju att gå på sin smak o tycke!



Det här babyskyddet blev det iaf.. tror tom färgen stämmer.. Den verkade bra, med speciella sidokrocksskydd o en bas till att fästa stolen i bilen..

Fick ett bra paketpris på alltihop så vi e nöjda.. än så länge.. Hoppas prutten oxå kommer att bli det! ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Det är kostsamt att skaffa barn, men det är en glädje i varje krona man lägger ut!



Sv: De lila "tallrikarna" (de är såna man har under de vanliga tallrikarna) är från Hemtex om jag inte minns helt fel.

2011-05-24 @ 13:08:45
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ita

De e grymma de där babybilstolarna där man bara knäpper loss från basen, vi hade oxå en sån men brios, som Linda har nu

Kram på dig

2011-05-26 @ 18:53:01
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0