Förtidig morsdagsmiddag..

Fredagkvällen bjöd på förtidig morsdagsmiddag hemma hos fam Bengtsson/Andersson.. Min mor skulle jobba hela helgen så istället för att hetsa med det på söndagkväll så passade fredag bättre! Båda mammorna blev supernöjda. Det vankades fiskgratäng á la Bengtsson o till dessert inte riktigt lika avancerat med dock så gott, sorbet med färsk frukt!





Trots att jag åt lite för mycket godis på kvällen lyckades jag hålla mig smärtfri vilket va skönt.. Va lite oroligt då det var både smör o grädde i maten.. Men det gick bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Angela

Åh det ser riktigt gott ut =P Fint dukat också..

2011-05-30 @ 08:26:26
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0