Break out!

Jag känner mig som en fånge i mitt eget hem.. nja inte riktigt men stundtals.. Igår va ingen bra dag.. Mådde skit hela dagen, kräkningar o huvudvärk.. Men idag känns det bättre så jag tänkte jag skulle försöka ta mig ut en sväng.. Börja med en lunchdejt med Angie o sen får vi se om det blir att åka hem o vila eller nåt annat.. Blev inget handlande igår heller så jag måste nog en sväng om affären iaf..
Imorn kommer min mor o D:s mor på middag.. En förtidig morsdagsmiddag för min mamma jobbar på söndag.. Då passade morgondagen bättre..  Ska bara fundera ut va vi ska bjuda på..

c u later.. ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Ska bli trevligt med en lite dejt =)

Pöss å kjam

2011-05-26 @ 11:06:55
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej gumman!

Sitter o klurar på ett sätt att ta bort det onda...nån som kan vodoo eller har nån trolldryck på lager?

Kram

2011-05-26 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0