V 15 (14+1)

Ibland går tiden jättefort o ibland känns det verkligen som att tiden står still.. Men nu e jag redan i v 15.. Dem mest kritiska veckorna e över och det känns bra.. Jag mår bra igen, inga direkta krämper.. peppar peppar.. Ska till läkarn imorn för att kolla upp min ev magkatarr/gallsten imorn ändå.. Känns skönt att göra det så man vet iaf..

Igår jag en sväng på freeport med Angie.. Hittade en matta till hemmet, alltid något.. Vi va inne i en barnvagnsaffär oxå och kollade lite för skoj skull.. Det e ju ett tag kvar men ändå kul att kolla runt lite.. Det finns ju en del att välja på kan man säga.. Dock har både Maestro och jag snöat in oss på ICandy! Så himla fin och verkar rätt praktiskt oxå..

         

Vi får väl se hur det blir.. Dem e ju inte gratis heller direkt.. Och det mesta e ju tillbehör så det plockar gärna till fort.. Samtidigt som det känns som att det e värt det.. Man kan ju alltid hoppas på lite bidrag från någon nära sörjande... ;o) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0