Inte i form..

Har vart väldigt passiv dem senaste dagarna pga av dålig sinnesstämmning.. Har haft ont i magen och ryggen.. Nu känns det dock bättre..
Men går det inte över nu måste jag nog uppsöka läkarn igen.. Har fått en tid nästa vecka dock men vet inte jag orkar vänta dit om det fortsätter göra ont.. Det mest misstänkta verkar vara magsår, gallsten eller gallstensanfall.. Så nu försöker jag iaf tänka extra mycket på vad jag äter, har dock inte märkt nån direkt skillnad än.. Vila funkar bättre.. Har köpt mig en avslappningscd (nojjar mig en del ska tilläggas för både det ena o det tredje vilket gör attt jag har svårt att slappna av, kanske e därför jag har ont oxå stundtals?!) Men tack o lov har jag min psykolog Angie som får stå ut med det mesta nuförtiden ;o) Tack för att du finns baby! ♥

Nu e det time to work!

Ha en bra dag! Håller tummarna för att snön håller sig borta...

Kommentarer
Postat av: Angela

Tack själv mitt hjärta =)Love U allways <3

2011-03-17 @ 08:27:27
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0