Uttråkad..

..till max oxå.. Får snart frispel här hemma.. Vill ha semester o åka iväg som alla andra.. Samtidigt som jag e helt färdig på eftermiddagarna o orkar knappa göra ett skit.. Nu känns det som sommarn snart e över oxå trots att det e/har vart kasst väder.. men men.. hoppas jag bara har en mini-depresion o att det snart känns bättre..
Imorses va det träning igen hos sjukgymnasten.. Pratade med en tjej som som väntade tvillingar i v 23 o hade typ lika stor mage som jag ha nu.. Jag skulle oxå vilja ha tvillingar men inte som första barn kanske...
Ikväll ska vi till fina Angela o micha på grillkväll! Ska bli trevligt!
så..

Hej hopp pillesnopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0