Prutten 30 v (29+0)

Idag fyller prutten 30v i magen.. 29 fullbakade veckor klara.. Det verkar h*n firar ordentligt.. Det har hoppat o fart o sparkat hela eftermiddagen..
Idag har iaf vart en bättre dag än igår.. Jag har haft kontorstid hela dagen idag vilket verkligen känns skillnad på.. Inte alls lika trött på samma sätt även om jag e trött ändå.. 

Barnet tar stor plats, inte bara i magen utan även i din vardag. Barnet sparkar mer och kraftigare - gör sig ständigt påmint. Ju närmare du kommer förlossningen desto mer tänker du på ditt barn, tankar om en vardag med barnet, och lusten att förbereda sig ökar.
Många kvinnor kan få dåligt samvete för detta, speciellt om man har ett ansvarsfyllt arbete och inte riktigt kan koncentrera sig.
I vecka 30 är medelkroppslängden 41 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1600 gr. Huvudets omkrets är 28 cm.Källa: growingpeople.se

Och här e jag:



Nu ska jag fortsätta ha fredagsmys med älsklingen! ♥

Kommentarer
Postat av: Patricia

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 21:16:24
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0