Paltbröd!

Fick släpat med maestro efter några protester för storhandling.. Fick äntligen tag på paltbröd som jag blev tipsad häromdagen av damen på labbet som tar blodprover på mig.. Eftersom jag springer där stup i kvarten så har vi nästan blivit polare nu.. hehe..
Hon sa iaf att i paltbröd är det dubbelt så mycket järn som i blodpudding tex.. Helt klart värt att prova.. Lite leverpastej på o en skiva paprika så blir det en bra järnboost! Måste försöka tänka på det nu när jag började få dåligt blodvärde så jag kanske kan slippa järntabletterna.. E ju hård i magen så det räcker innan..
Smakade precis o det va helt ok.. smakar inte så mycket.. lite rädd för mycket blodsmak men helt ok..


Kommentarer
Postat av: Caroline

hjärntabletter är skit.. bra att du försöker andra vägar. Hoppas ni har en mysig söndag. å du drinken var fab =) kram

2011-07-03 @ 14:16:09
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0