Överkurs?!

Har roat mig med lite förberedelser inför lördagens stundade bröllop.. Jag o maestro har vart o köpt kostym då inget han hade satt bra längre.. antingen på tok för stort eller för litet.. Men nu hittade vi en jättefin svart med kritstreck.. Ljusrosa skjorta o rosa slips.. Han kommer bli såå stilig.. Han har även blivit klippt så kan ska se ut som folk.. ;o)
Själv har jag roat mig med fransk manikyr.. pedikyr.. alltså på tårna.. blev faktiskt helt ok..



Svårt att ta en bra bild dock.. skakade mest.. Det sitter en liten sten på varje stortå därav den blänkande pricken..

Nu ska jag hoppa i bingen så jag e pigg o fresch imorn.. E ledig äntligen.. har jobbat 8 dgr i rad nu o det känns både i kropp o knopp..

Sleep tight mina vänner.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0