Mycket att stå i..

Dålig uppdatering nu känner jag men jag har/har haft en del att stå i dem sista dagarna..

Igår var jag ledig men iväg nästan hela dagen på en mini-möhippa för min kära vän som ska gifta sig imorgon.. Hon bjöds på spa o en  mysig långlunch på Ritz i Göteborg.. Jätte trevligt verkligen o det va så kul att ses igen efter rätt lång tid..
Efter det va det hem en stund o nappa senare iväg o klippa mig hos en annan kompis..

Idag har jag jobbat o nu kom jag precis hem efter att ha fixat brudens, brudtärnans o brudens mors naglar.. Det blev lite filning o fransk manikyr.. Så nu e det nöjda o glada o då e jag det oxå!

Känner mig rätt sleten nu o ska varva ner lite innan skönhetssömnen inför morgondagen.. Kl 10 kommer min personliga frisör o ska hjälpa mig att få till nån tjusig frisyr..

Ska bli såå kul att gå på bröllop för det e ju inte var o varannan dag man gör det!

Så god natt.. får se om jag hinner med nån uppdatering imorn annars hörs vi på söndag!

So long.. ♥

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Vill oxå gå på bröllop. Hoppas Ni haft en bra dag =)

2011-07-16 @ 20:50:03
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0