Lotta på Liseberg el Angela o Lollo på Liseberg...

Gårdagskvällen blev supermysig.. Jag o min underbara vän Angie åkte in till Lotta på Liseberg.. Vi lyckades dock inte få nån sittplats men det gick bra ändå o vi fick plats så långt fram det gick.. Artisterna som medverkade var Malera Ernman, The poodles, Rasmus Eriksson från Talang och Swingfly feat. Pauline och Christoffer Hiding..
Efter programmet gick vi en sväng o spanade på folk, spelade lite o den obligatoriska Lisebergsglassen slank ner.. Prutten blev jätteglad.. ;o)
Ett par 100-lappar senare hade jag lyckats vinna några småsaker men Angela slog på stort o kammade hem stjärnvinsten på toblerone! Jag va lite sur i en minut sen gick det över! Jag fick med lite toblerone hem! ;o)
Efter iaf många goa skratt oxå gick vi nöjda o glada därifrån trots bäckensmärtor o ömmande fötter.. Känner mig lite härjad i dag oxå men det va det helt klart värt! Ska iväg på massage nu om en stund oxå o det skadar verkligen inte känner jag!

Lite bilder från gårdagen:



Fina Angela


En tjockis!



Hela ligan samlade innan starten..


Lotta!


Rasmus Eriksson va grymt bra!


Swingfly!


Glass e gött!


Pos med vinsterna so far..



Angelas stjärnvinst!



Tack min fina vän för en superkväll!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0