Gratis é trevligt..

Igår hämtade jag ut min babybox hos babyproffsen.. En blöjhink, en nappflaska, några skedar, blöjprover från pampers, några tidningar o lite annat smått o gått innehöll den.. Alltid trevligt med gratisgrejer.. Fick ju en från apoteket för ett tag sedan oxå..
Idag va jag en sväng på IKEA o köpte lite tvättlappar o lite smågrejer.. Fick äntligen tumme ur o fick köpt mig nya huvudkuddar.. Dem jag har e iofs inte gamla men inte sköna någonstan + att det e dun i dem som sticker ut i bland o sticker en på kinden.. Inte ok.. Hoppas dem här blir bra nu.. Får prova inatt..

Nu blir det en powernapp.. e helt färdig efter att ha härjat halva dan.. Provtagning idag igen oxå för dos-koll men det gick bra iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0