Gårdagen och idag!

Den blev verkligen supertrevligt.. Efter jobb va det bara att åka hem o speeda om för att möte upp Syrran + sambo + 2 vänner till dem på en resturang här i kba.. Söndagsmiddag stod på menyn.. Vi åt en supersmarrig skagentoast och oxfilé eller fläskfilé med potatisgratäng.
Efter det bar det in till stora staden för konsert.. Konserten va kanon.. I princip samma låtlista som förra året då vi såg dem i Halmstad men vilken skillnad det va på Marie... Både på rösten och hennes kroppsspråk.. Förra året fick dem leda ut henne på scenen o ansiktet va jättestelt.. Igår sjöng hon för fulla muggar o inte för att hon flög runt på scenen men långt ifrån den stelhelt hon visat tidigare! Härligt att se efter allt hon vart med om.. Perra G va sitt vanliga jag.. fantastisk! ;o)
Och självklart va kameran det första jag la ner o när den väl skulle upp va det batteri torsk.. Så j-vla typiskt.. Va inte länge sedan jag laddade den men den måste legat på efter att jag lagt över bilder el nåt så det gick åt skogen.. Försökte lite med telefonen men det blev inget bra tyvärr..

Syrran stannade över hos oss så imorses åt vi en mysig frukost o chillade lite.. Lite senare mötte vi upp mamma på stan o gick och åt en god lunch.. Efter lite häng på stan åkte jag hem o har legat hela eftermiddagen nu.. Totalhärjad.. O  till råga på allt så börjar nog järntabletterna visa upp sitt rätta jag.. när jag inte legat o sovit har jag suttit på toa o det går sådär... :(

Ha en trevlig kväll mina vänner! ♥



Gammal bild på min fina syster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0