Dille på hönökaka..

Slutade kl 14 idag! Kors i taket.. Kommer inte ihåg när jag slutade innan kl 15 senast.. Skönt iaf.. Synd bara att man inte har några krafter att göra nåt när man har möjlighet.. Har suttit här framför datorn nu en stund o funderar på att ta en liten powernapp..
Försöker få lite energi av lite hönökaka men det funkar dåligt.. Skulle kunna äta hur mycket hönökaka som hellst.. Jag verkar ha bytt fantan mot hönökaka..Frågan e vilket som e bäst..
Läste om nån annan som fått dille på mackor under graviditeten o det har jag nog oxå..Kan äta hur mycket som hellst.. Inte alls bra.. Men skulle tippa på att det e bättre än godis.. Synd att man äter det oxå bara...


Kommentarer
Postat av: Ita

Hönökaka e bättre än murbruk ;) ( och säkert bättre än daim & cola som jag hade)

Kram

2011-07-18 @ 22:10:26
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0