Besök hos barnmorskan..

Idag va det rutinbesök hos BM igen.. Allt såg bra ut, bara mitt blodvärde som sjunkt ytterligare.. 106 nu mot 112 sist.. Blir till att bli bättre på att knapra järntabletter.. Har tagit några men glömmer av dem hela tiden.. Bättring bättring!
Annars gick tåget bra.. hehe.. hjärtljuden lät bra o magen växer som den ska.. Kurvan går sakta men säkert åt rätt håll iaf.. Hon tror även att prutten ligger med huvudet neråt men inte helt säkert o att den även kan vända på sig igen.. Hoppas bara den ligger rätt när den ska..
Jag fick även reda på att jag fått "fel" sprutor nu sist.. Tyckte det va lite kontigt att jag istället för att ta 2ggr 5000 så skulle jag ta 1ggr 10 000.. Samma dos liksom.. Så nu har jag fått rätt o ska ta 1x12500 istället.. O om en vecka e det ny provtagning.. jippie!! :(

Efter besöket där tog en sväng på kungsmässan o spanade lite.. Hämtade nya sprutor o köpte en present till prutten... el 2 snarare för jag kunde inte bestämma mig.. Visar dem senare för nu ska jag ta mig en järntablett och sen måste jag nappa en stund..

So long.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0