Vill ha..

Shit va sjuk man blir av alla fina saker som finns till små prinsessor.. Skulle vilja köpa hela världen till skrållan med det funkar ju inte riktigt..
I helgen som va hade vi dop o fick jättemycket fina saker till lilltjejens rum.. Nu fattas bara hennes rum.. har ju inget över här så vi måste se till att skaffa ett nytt hem.. Längtar tills man ska få inreda hennes lilla kryp in.. Nu har jag snöat in mig på kids concept fina prinsess serie.. såg precis att jollyroom säljer dem till bra pris.. I dop present fick hon krokar o boklisten av sina "mostrar".. Jag har hittat fina förvaringsboxar i trä i samma serie som passar IKEAs expedit hylla som vi köpt till Filippa.. Så nu har jag skickat iväg farmor o Filippas pappa på julklappsjakt!

 

kan inte bestämma vilken bara..

Kommentarer
Postat av: Ita

Stjärnor!! Eller varför inte en av varje?? Kram

2011-12-13 @ 15:29:43
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0