Dan före dopparedagen..

..startade med att Vickan kom hit på lite brunch med skinkmacka, ägg o lite småvarmt.. Väldigt trevligt! Efter det åkte skrållan o jag ut på stan en sväng o skulle inhandla julblommor men knappt så jag hittade några fina.. Usch va jag tycker de e fult med julgrupper (dem flesta, fick en jättesöt av Vickan idag, undra vart hon hittat den..) o dyra e dem oxå.. tycker inte alls dem e värda priset iaf.. Hittade trots allt några som var ok som får duga helt enkelt.. Inte rätt dag att åka runt o tråckla på känner jag.. Uppesittarpaketet är inhandlat tills ikväll så nu hoppas vi på att vinna tillbaks alla pengar vi lagt på julklapparna o hellst lite till ..

Nu ska jag underhålla lillskruttan en stund innan maestro kommer hem.. hon e så duktig o kämpar med att få kontroll på kroppen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0