problem..

Lätt o smidigt ja.. hehe.. Massa problem med inloggning redan från start men nu verkar allt vara ok igen!!
Nu jag kommit hem från jobbet o under tiden jag jobbade blev min gamla bil såld. Så nu e jag äntligen av med den! Fick 500kr mindre än vad jag köpte den för för ett år sen så det känns gött! Nästan bara glad att jag blev av med den!
Så nu behöver jag bara fokusera på min nya pärla! Det e såå skönt att ha en nyare bil. Det är en 04 så inte jätteny men i mina ögon är det en ny bil. Det e absolut den nyaste, finaste o dyraste bil jag ägt! Jag e helt kär i den!! Det va min belöning för min viktnedgång den senaste tiden!! En dyr men trevlig sådan..
Nu ska jag ägna mig åt min karl o sedan nana.. Imorn e jag ledig o hoppas att det blir bättre väder än dagens trista regn!!
Sleep tight, I will!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag tycker det va en bra belöning till dig själv. Och den är jätte fin =) Puss

2010-07-09 @ 09:03:23
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0