Ny hårfärg!

Igår kväll fick jag fixat frillan hos en kompis till Angela som jobbar på en salong i Onsala. Vi fick komma efter stängning. Eftersom jag varken färgat håret eller klippt det sen Thailand så kände jag att det va dags. Ville göra det ordentlige oxå, fick bra reducerat pris vilket inte heller gjorde nåt! =)

Här har vi resultatet iaf:





Hade ev tänkt mig aningen ljusare slingor nu till sommaren men jag blev jättenöjd med färgen. Lite varmare brun med mycket lyster i, det passar mig perfekt känner jag. Solen kommer väl bleka sitt oxå.. om den kommer fram nån gång vill säga..

Annars njuter jag av livet. Mår hur bra som hellst. Maten e ljuvlig. Jag har tom gått ner nästan ett kilo till nu när jag börjar äta vilket känns skönt då man ofta går upp 1-2 kilo direkt när man börjar äta. Men det måste ju oxå betyda att jag skött det som man ska! Har bestämt mig för att hålla den här vikten nu över semester! Va länge sen man kände sig så bekväm trots att det finns lite mer kvar att ta av, vilket ska bort efter semestern sen!

Nu blir det en tripp ner o hälsa på Erica o Ellie i Varberg! Ikväll måste jag nog städa min pärla invändigt!!

So long..

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för en kanondag! Man kan ha sämre väder=)

Love u!

2010-07-15 @ 13:25:36
Postat av: Lollo

Tack detsamma vännen! Helt underbart! =) Love u 2!

2010-07-15 @ 18:28:19
Postat av: caroline

men snygging där, vart fan tog du vägen. Skit smal och vrål het ju. vill också =)kram

2010-08-31 @ 16:38:36
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0