Måndag!

Idag har varit en givande dag på jobbet.. Började med att lära upp min nya chef inne på kontoret o sedan satt jag med medarbetarsamtal hela eftermiddagen.. Det e lite pirrigt innan men det gick oförskämt bra måste jag säga.. Det svåra är ju att säga rätt saker på rätt sätt..Men det va så man va sådär lite stolt efteråt! :)

Ikväll åkte älsklingen ut o på sjön med några polare för att fiska o jag har varit på möte på xtrav. Nu har jag bara grejat hemma lite o ska hoppa in i duschen o ladda för mina kommande två lediga dagar! Så skönt.. liten mjukstart inför semestern som startar på söndag eftermiddag kl 16.00!!! Hoppas på gött väder så man kan få steka lite...

Nice evening my friends!

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0