Hemma igen..

på blogg. se.. hehe.. Blogspot ok men lite för krångligt för min del.. Så nu ska jag försöka mig på lite bättre bloggande igen.. Mitt problem e att jag e jättesugen på att blogga hela tiden men så fort jag sätter mig framför datorn har jag ingen aning om vad jag ska skriva om.. Men nu har det ju hänt lite saker den sista tiden så jag ska försöka att få in några inlägg idag.. =)

Jag e nu inne på slutspurten på min första pulver omgång, då jag tänker ha ett uppehåll under semestern. Jag har hittills, faktiskt på dagen. druckit shakes i 10 v!! Helt galet. Ska köra denna veckan ut så på måndag eller tisdag ska det börjas trappa upp för att kunna äta vanlig mat igen. Jag längtar såå jag blir galen.. E så trött på det här trots att det e väldigt smidigt. Jag har ändå blivit av med nämre 20 kg på den tiden vilket är tacksamt för allt kämpande!! Så imorn fredag blir det en "sista" officiell invägning.
Bjuder på ett par before and after pics!! ;o)



Nyss hemkommen från Thailand April 2010



Juli 2010!

I feel good! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Välkommen Tillbaka sötis =) Satan i gatan vilken skillnad. WOW, du är såååå snygg. Det va du innan med förvisso =P Love U!!!!

2010-07-08 @ 11:54:23
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tassåmycke!! =) Love u 2!

2010-07-08 @ 12:10:54
Postat av: Madde

Galet, håller med Angela snygg va du innan oxå!! Men nu är du ännu mer gorgeous! Sicket jobb du gjort!! Du e grym!puss

2010-07-08 @ 13:49:09
Postat av: Erica

Det är helt galet vilken skillnad!! Är stolt över dig snygging! Kramar från mig o Ellie

2010-07-15 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0