Ändrade planer..

Idag var planen att åka till Varberg o gå till badhuset ,eller simhallen som jag säger, med våra småtjejer.. Men såklart va det dags för lingonveckan här o med tanke på spiralen så blöder jag syndafloden nu för tiden så då känns inte en simhall som första optimala aktiviteten.. Tyvärr.. Och i morses hade lilla Ellie ändå blivit sjuk så det hade väl inte blivit något ändå.. Någon sa att det e fredagen den 13:de idag så det kanske e lika bra att vi håller oss hemma..

Igår va jag iaf iväg fixade inför det här badet, iaf för lilltjejen.. Hittade jättesöta badbyxor på babybest, på halva priset tom.. Jag köpte en stl större, så istf 0-6 mån tog jag 6-12 månader för att dem verkligen skulle passa, tänkte att det gör ju inget att dem är lite stora..Vilket även hon i affären tyckte.. Haha, sicket skämt, dem gick knappt upp över rompan på skruttan.. Så för skoj skulle så googlade jag lite på dem o hittade en sida som säljer dem.. Där visar dem stl i kg vilket kändes lite bättre för mina va stl M o det är 5-8kg och stl L skulle vara 7-11kg.. Madame väger nog närmre 8 kg då hon låg på 7250g på 3 mån kontrollen.. Idag e det en veckan kvar till 4 månader!!
Så inte konstigt att dem va små. så plan ett idag blir att åka tiilbaks o hoppas få byta stl.. Sen ska vi träffa Angela oxå! jippie!  Vi siktar på nytt bad nästa fredag istället...


Söta va?!

Kommentarer
Postat av: Angela

Tack för i dag min fina vän <3<3

2012-01-13 @ 20:37:08
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0