Vip-pass på provtagningslabbet..

Det har vart så skönt sen sist jag va hos BM för mina blodvärden för sprutorna har legat bra dem sista gångerna o BM sa då att jag slipper ta fler prover.. måste ju ta två varje gång på samma dag med tre timmars mellanrum, så det e lite småmeck. Plus att mina ådror har typ ärrat igen efter alla stick så det e skitsvårt att få nåt blod av mig.. Den enda tantan på labbet som kunde o var bra hon har slutat fick jag reda på sist.. såå typiskt.. hon kunde väl väntat nån månad eller två?! ;o)
Häromdagen ringde iaf BM o hade pratat med läkarn som ändå tyckte att jag skulle gå o ta ett prov till med tanke på att man inte vet när det är dags trots allt.. alltid bra med färska värden o det e väl sant dock..
Så nu ska jag pallra mig iväg o hoppas att det är någon rutinerad som jobbar o lyckas utan 100 stick! Man tycker kankse att jag borde bara van efter alla dessa provtagningar men jag tror aldrig jag vänjer mig vid det trots att jag nu sticker mig själv varje dag.. Det är inte alla samma sak av någon anledning iaf..

Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0