Mår skumt..

Idag har jag mått skumt hela dagen.. Vaknade tidigt.. Vilade framför tv4play o Robinsson halva morgonen.. Fixade lite med vagnen o tog en dusch. Efter det kände jag mig nästan svimfärdig, illamående o allmänt kass.. Gick o la mig en stund o läste lite o lyssnade på lite mental träning.. Slocknade nästan direkt i närmre tre timmar..
I eftermiddags hade vi tid på banken med ett möte som gick sådär ang bolån.... Så vi får se hur det blir med det där..har iaf lite bättre inblick i det där träsket nu..

Kände mig fortfarande matt med huvudvärk efter mötet o fick vilat lite till.. Efter middagen kändes det bättre men ändå lite skumt.. Hmm.. Hoppas det känns bättre imorn.. Ska till BM på morgonen.. Får kolla med henne om det kan bero på något.. Det e fortfarande ett himla liv i magen titt som tätt iaf så där verkar inte vara något konstigt..

Hörde idag att en tjej från vår föräldrargrupp fött en lite tös inatt.. drygt en vecka för tidigt..

Tillbaks till soffan o lodrätt läge, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0