Let´s start over!

Hej på er gott folk!
Look who´s back in bizz... :)
Startade en helt ny blogg men insåg snabbt jag inte va redo för massa ny styling o grejer så det blir att fortsätta här ett tag.. Så det kanske händer grejer med tiden.. Håll tillgodo!

Anledningen till denna nystart är denna: from med nu kommer den mest handla om mig och min graviditet!!! Yes, så e det! Om allt går som det ska, ska jag bli mamma i september! Jag har precis gått in i v 13 (12+1)
Lyckan är total samtidig som man fajtas med massa nojjor om både det ena o det tredje som kan hända..
För övrigt mår jag oförskämt bra, dock otroligt trött. Sova middag och somna vid 22 tiden för natten är numera regel.. Hoppas det avtar snart! Jag har dock haft förmånen att slippa illamående och kräkningar iaf, vilket känns skönt.
Finns lite andra saker som har vart/är lite jobbigt oxå men det berättar jag mer om en annan dag!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ita

Tröttheten kommer inte att försvinna, onte om ni får en sån tetrorist vi fick ;) ha ha ha

Kram

2011-03-11 @ 09:50:37
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0